Monday, May 2, 2011

thank you frenzz

entry nie aku buat untuk kawan aku
nurul hamiza bt aziz !
kenapa?baca sampai bawah nanti aku gtau..:P

ehhhh coppppp !
sebelum tue korang g pause dulu lagu kat atas.
then baca sambil play lagu nie.=)






gadis anak kelahiran melaka
yang sangat periang
nakal
dan suka buat kecoh.
suara dya sekali menjerit
*sila mengucap siap siap bagi pkcik mkcik tok nenek yg ada sakit jantung*
nyaring amat.boleh cair taik telinga wa cakap lu
muka comel and ada gigi taring *opps terlepas sudehhh..:P*

honestly kami jenis yang pantang nampak camera !
for sure dimana ada camera disitu ada muka kami.
yeahhhh ! 
tak percaya?
meh nak buktikan.~
sila perhatikan gambar gambar dibawah !
mesti akan ada terselit wajah kami kan?:P


















seeee..
kami gila bergambaq kan?
nie baru sikit habaq hg.
kat laptop + hp aku belungguk lagi gambaq kami.
tp xlarat la den nak upload.haha

nurul nie cantik kan?
*okey xpayah nak kembang sangat babe*
one day kalo aku dah dapat beli dslr
aku nak dy dengan kakngah jadik talent !
tu pon kalo ade peluang la kan kan...huhu

mai sini cek nak habaq nape cek buat entry nie.
sebab si dak nurul nie malam last paper tue
dy dengan susah payah maen laptop aku
buat slide !
bukan nak study ke hapa kan?
rajin pulak dy buat slide.:P

okey lah babe last word for you.
thanxs coz ko dah berjaya buat 
aku mengeluarkan ai mata terharu dengan slide ko bagi tu
hope every word that u write.
tulus ikhlas dari hati ko.:P
and and and
aku xdelete lagi stiky note ko kat destop aku nie.haha
nanti kalo ko dah beli laptop baru
izinkan aku pulak buat stiky note sebesar alam kat destop ko ok !
bukan ape takut nanti ko lupe aku ~haha

bez tak kawan dengan aku?haha
sory lah otak aku kengkadang memang sewel sikit
eh eh kengkadang ke?
bukan tiap tiap hari?haha
sepanjang cuti nie mesti ko rindu aku ann?
dah xde sape buatkan ai milo untk ko..:P
dah xde sape nak buatkan megi untuk ko..:P
dah xde sape nak buatkan roti planta untuk ko..:P

nah untuk ko and to all my frenzzs..





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...