Sunday, May 15, 2011

gadis berkain batik


saje tempek muka.lalalala

okey sesungguhnya entry ini bukan sambungan cerita kepada entry ini okey !=)


nie status aku kat fb malam semalam.sebanyak 45 komen bernas yg aku terima !okey fakta sebenar,malam semalam aku terpaksa pakai kain batik ! ouh yeahhh thats true babe .ouh xde kena mengena la aku nak buat baek ker, belajar jadik sopan ke ! x, x belum masanya lagi okey !

malam semalam aku terpaksa pakai kain batik sebab kak aku yang bagi ! eh eh macam takde kena mengena bukan ! heyyyy , mesti la ada. why why why? haha sebab dah menjadi adat istiadat masa nak mandi sebelum solat maghrib aku takkan naek umah atas amek baju ! umah atas? adeihhh orang kampung kan slalunya umah 2 tingkat.atas umah papan,bawah umah batu !paham?alasan utama taknak amek baju sendiri adalah ADIK TAKUT !! haha. so setiap senja bila nak mandi aku akan jerit kat kak or mak aku yg naek umah atas tolong amekkan baju .

haaaa...nak dijadikan cerita semalam bila habis je dari mandi aku tengok kakak aku bagi baju t shirt dengan kain batik ! OMG ! nak suh den pakai ke? biau betul. aku dengan gelak2 pakai kain batik macam orang vietnam yang selalu meh menjual dari rumah ke rumah tue ! ouh aku lagi huduh rasanya !ngadu kat mak !ouhhhh mak said "bagus la.takkan sampai ke tua nak pakai seluaq ja." tapi adik tak reti la.

dah la den nie jenis yang kasar dan buas ! sangah huduh bila pakai kain batik !ouhhh nanti dah kawen aku rasa macam nak beli kain batik then nak g antar jahit dulu. buat ala ala kain baju kurung moden mungkin? haha over ~

buat adik adik yang baca entry nie sila jangan contohi kakak sewel ini ! info yang dia bagi sangat tidak bernas .haha~


komen yang menjatuhkan maruah ! hahahah


thanxs for reading dear =))

tapak kaki lynda : im just a simple person <3


9 comments:

NasZ said...

mak saya selalu pakai kain batik kat umah..huhu..

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"

Rtp Farra Arisha said...

haha. nice entryyy. kain batikk? arisha bnyk koleksi kain batik tuuu :)))))

Khairil said...

suka makan kek batik...

Syuxer said...

saya selalu pakai kain pelikat kat umah..

lama2 awak akan biasala nanti heheh..:)

CikSyazwaniAziz said...

biasa2kan lah... nnti kalau mak mentua suruh pakai kain batik cemana? hihi...

psstt.. mak n tok wani pun terkezut wani slalu pakai kain batik. hehe...ntah..sbb dah biasa kot :) practise nk pki kt umah mak mentua nnti..hehe

G3-lina said...

haha~ kain batik.. sgt tak suka pakai! tp kalau time mandi iyelah..

Syafiq Rosli said...

hehe..pakai2 jgn tk pakai..

pRiNCe said...

wah bestnye blog ni..
kalau prince nak datang selalu boley x?
hehehe..

syamsid dhuha said...

uish kain batik !! , i loike , kalo laki pakai comel x , ahaks :D :D :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...