Sunday, May 8, 2011

adik sayang mak !



ramai yang dah updated status kat FB 
pasal hari ibu.
ramai yang dah updated blog
pasal hari ibu.
ramai yang dah tertanya tanya bila
pasal hari ibu.

heeeeeeee..
aku dapat tau pon bila tarikh dy melalui blog irine nadia marcello
dia dengan yakin cakap 8 mei .
so aku updated la 8 mei je. hehe

pagi nie awal lagi mak dah kejut aku.
macam biasa si anak dara bongsu dia nie
akan menjadi peserta terakhir bangun tido.hehe
disebabkan hari nie masing2 g klinik la apa la.
so mak suruk aku yang masak.haha
dan disebabkan hari nie hari ibu.
xpe, adik masak untuk mak JERRR !
weyhhh..aku masak untuk mak je.korang jgn makan !hehe

i love u mak !<3

i love u mak !<3

tapak kaki lynda : "selamat hari ibu" buat semua kaum ibu,mama,mummy,umi,mak,mak tiri,mak mertua,mak cik ! hehe.. terima kasih sebab dah melahirkan kami ke muka bumi ini !=))





1 comment:

Love hurt aeNnn said...

selamat hari ibu jugak untuk kamu yang bakal jadi ibu.. kikiki. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...