Friday, April 8, 2011

rindu penghuni umah kg !


assalamualaikum ! hye hello people !cukup setakat itu pembuka kata untuk hari nie.hoho awal awal lagi dah ada lagu tacing tacing kan? jangan kecoh la. sekarang mood aku masih disitu ! okey tadi petang sementara nak tunggu mata nie terpejam lena aku belek2 FB kejap !ouhh nothing interesting , then bukak lagu sekuat tidak and baring atas bantal empuk aku siap berselimut dengan selimut abg aku !opps ! HAHA ~~

mula mula aku dok syok syok layan lagu we're the perfect two ! kira lagu nie aku baru tawu kewujudannya ! okey aku loser giler sampai tak updated langsung pasal sume nie kan? haishhh ~~ aku tawu pasal lagu nie pon melalui my en BF !malam tadi masa gayut dy cakap ada lagu baru. macam lagu perfect two ! its bcoz aku minat giler agu perfect two ! msg pon buat lagu tu !heee ~ and en BF pon tawu melalui blog si yana yonet ! si yana nie post kat FB and dy ingatkan si yana nie gadoh dengan si lipas !rupanya lirik lagu jer.haha. okey after dok ulang lagu we're the perfect two tu berulang2 kali aku dok dengar lagu sepi plak !sape tak penah dengar boleh play lagu di atas okey.:)

dalam dok dengar dengar lagu tue tetiba teringat dekat penghuni penghuni umah dikampung ! OMG ai mata mula la sebok sebok nak kua jugak ann !haishhhhh. seyes aku rindu giler nak balik umah weyh. sem nie baru aku cam rasa nikmat berjauhan dengan family !sakit ahhh. kalau dulu boleh dikatakan every week aku akan balik. ye la p.buntar dgn b.mertajam bukan jauh mana habis lama around 45 minutes only !but diz sem bila aku dah join JPK kolej mutiara hidup aku busy ala ala TP UiTM *haha over ok !* tak da masa nak balik. tacing gile bile my sys call and said "adik,mak tanya bila hg nak balik.dah lama hg xbalik" . warghhhhh nak balik bole?

okey bertambah tacing double triple bila dapat tawu my brother and his fience nak balik diz weekend ! plus my syster pon nak balik ! heyyyyy, nape nak balik time aku tak bole balik. KEJAM ! jelez amat amat !:( kan bez kalo bole join korang . warghhh rindu nak makan durian ramai ramai. makan KFC ramai ramai ! then makan tgh hari kat kawasan dapur blah lua ramai ramai. kompom syiok doe ! then hari ahad tue masa nak balik penang mesti nak demand my brother yg antar ! heeee, every time ko balik mesti aku nak ko yg antar, WAJIB ! kalo x? sendiri mau ingat la bro..:P

beznya kalo dapat balik. mesti masa nak balik sini bile demand nak duwet lebih kan? heee ~~ nikmat siot jadik anak bongsu nie. time kasih mak sebab tak bagi sy adik ! bersyukur amat. opss ! okey ayat tak payah nak seronok sangat lynda !act nak cakap rindu dyorang punya pasal nanges nanges sampai tertido ~ huhu. sedeyh sangat kot kan? nak ngadu kat orang tue call pon tak angkat apatah lagi msg kan. haram nak reply !HAISHHH ~

sedeyh tak sedeyh sangat la kan tido tak lama mana terus siap siap nak kua beli barang plus nak tunaikan permintaan perut comel kesayangan aku nie. ohhh baby demand nak makan nash donut !opps ~ HAHA. so aku pon pegi la membeli apa yg patut.*duwet dah nak habis, cepatla bank in sys haha*

jom makan.. nyumm nyumm..:)


mood:tak sabar nak dating esok plus minus tak sabar nak balik kg minggu depan but nak tak nak kena tempuhi lagi 3 test baru boleh balik ! pray for me frenzz.:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...