Friday, March 18, 2011

1st time makan pizza !

assalamualaikum!

halo halo warga blog kampung pisang !apa cerr doe? ok biar tu je introducction untuk entry kali nie?haha.xde idea lah !xpayah nak kata kat aku lak !huhu

okey berbalik pada tajuk entry kata atas tue !"1st time makan pizza hut" *cobaan* ini betul2 bukan cobaan !*ala2 cite P ramlee* seyes tak tipu !hari nie 1st time ah aku masuk pizza !gile sadis la kan? korang tak payah la kutuk aku kolot eyh !bunuh kang !bukan tak mampu tapi aku jenis yg takut nak cuba sesuatu yg baru !huhu haishhh ~asyik dok makan KFC jer !camner zuriat nak berkembang?haha*tibe2*

nak tawu x tadi ann aku gn member aku sampai2 JJ jer terus pegi beli sunday cone !ater dah kebulur bebeno !mule2 g campus konon nak g derma darah last2 dah tutup.so terus g JJ ! time makan tue kami g dok kat kerusi banyak2 tu !perghh org husya kami berdua cam sadis jer !mana tak nye muka baru dah cam budak sekolah baru balik sekolah,then mak bagi duwet bole beli sunday cone jer !adik depan tue ngah makan eskem baskin robin husya cam kerek jer !perghhh..ingat kami xmampu ker haaa?dalam beg aku duit beribu aww..malas cite arr..*tipu jer.yg beribu tu dwet nurul!haha*

dah2 malas nak merapu lebey !habis makan sunday cone perut cam lapau lagi !baby demand hari nie nak makan KFC !tp nurul lak ajak makan pizza !OMG !aku xreti makan pizza lah dodol !dah la ajak makan pizza then siap kate g "xde feel la makan ber2. ajak la yg lain same" perghh..menyirap bhai !then call lah member lain !yg bestnyer dy yg nak open table !haha

malas cakap banyak arr..jom tengok pic yg tak seberape niyh !

 kiteorang amet set untuk 4 orang makan !harga boleh gagah around 40 smthng ~~
 nie si cinot dengan si mahani.. datang join jugak..:))

mahani dengan malu malu tapi sempoi..

macam kebulur gile sementara tunggu pizza sampai !huhu

nie lah nurul !thanzs belanja makan !:)

aku cam kolot gile !kot ye pon xpenah makan cover la sikit ann...:P

 last !suap si dak nurul nie !hahah..OMG !aku makin gemuk doe..huhu
macam kelakar pulak bila si nurul cakap dy rasa berbangga sebab dapat belanja member yg 1st time makan !
haahaha.btw thanx a lots ahh nurul hamizah !sayang ko ketat-ketat ! eh jap !jangan pk aku syg ko sbb ko belanja aku plak !huh ~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...