Saturday, February 26, 2011

kill me !!!!


xsampai 24 jam aku update entry pasal nie kan?
and skrg aku update lagi !
asal malam je nak sakit hati annn?
buang la hati nie !
xpayah nak susah2 sakit lagi !
huh !!*mengeluh dgn penuh sakit hati!


stress gila babi lah siallll !
*seboleh2nya aku xnak mencarut doe !
tp hati meronta2..huhu~~

dah la stress dengan quiz,test bagai !
ditambah pulak dengan program yg uitm buat !
cam xnk bagi aku balik kampung !
makkkkkkkkkkkkkkkkk,adik nak balik!
*menjerit2 and nanges dalam hati.

kata fb dah nak tutup?
bila nak tutup haaaa?
sedar xsedar Fb nie banyak mengantoikan sesebuah pasangan annnn?
huh !
kenapa nak jadikan aku mangsa keadaan
okey cuba nak sedapkan hati..
mungkin aku nie pompuan yg kuat cemburu an?
WTH lah !


aku nak kua jejalan.
tenangkan fikiran
minum coke 10 botol !
naik banggunan tinggkat 40 and nak jerit kuat2.
sape nak teman?
xnak pon xpe sebab aku bole g sorang2 !huhu..:(

ya Allah,kuatkan hati aku hadapi semua ini !

mood:maaaa..i need you right now !pleazzzzzzz !!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...