Friday, February 25, 2011

aku mintak maaf


minggu nie memang memainkan perasaan sangat !
pleaz lynda kuatkan semangat!
jangan nak nanges dah !
tak nak pk pape !
okey otak dah serabut giler!:(
seyes emosi terganggu !
dengan test,quiz !
ouh,xlupa dengan penangan account!
aku dah cuba sedaya upaya nak fall in love dgn account!
tp masih belum berjaya!huhu..:'(
dngan berita yg memusnahkan segala plan aku nak balik kg!
memang xnak bagi aku balik ker?
setiap minggu ada program!
aterrr nak tunggu bulan 4 time study week baru boleh balik?
perghhh ~~berkecai hati doe!
1st time seumur hidp aku berjaya berpisah dgn family slma sebulan lebih !
*dalam hati hanya tuhan yg tahu.

and lastly!
okey mungkin aku salah
*cuba nak sedapkan hati..
im sorry~~ 
*ikhlas dari hati nie..

aku la salah an diam cam tu je an.
msg xreply..call pon xangkat..
huh !~~
dah la malas pk banyak~~
hope kau sudi maafkan aku.
 
aku sayang kau!


mood:sy nak kuar release tension pleazzzz! sape sudi teman?;(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...