Thursday, October 20, 2011

cepat tanggalkan sekarang !



haikal dan haiza nie sepupu. Tiap-tiap kali balik kampung diorg akan kongsi satu bilik. Masa tu malam raya. 

haikal: 
haiza!*dengan nada tak tahan

haiza: Nape haikal?

haikal: Ikut aku kat bilik tidur jap!*sambil menarik kasar tangan haida

haiza: Jangan tarik!


takkala didalam bilik...suasana menjadi sepi.haikal ke hulur ke hilir gelisah tak menentu.haida mula rasa gementar...


haikal: Kau tahu tak aku ni seorg lelaki yg pantang kalau tak dapat apa yg aku nak selama ni.......!haiza: Huh?

haikal: Dah tak tahan dah haiza! Cepat tanggalkan kain kau tu sekarang jugak!

haiza: Ape kau ni haikal??!!

haikal: Setelah sekian lama aku berkongsi bilik ngan kau haiza........ aku betul-betul dah tak 
tahan dah ni haiza! tanggalkan cepat!

haizahaikal nanananti dulu.....haikal. ...*terketarketar

haikal: No excuse! tanggalkan skang! kau nak aku guna kekerasan??? !


haiza: Jajajangan buat perangai camni 
haikal....haiza takut....... esokkan dah raya..... baru habis sebulan berpuasa....





haikal:Pasal esok nak raya lah aku suruh kau tanggalkan kain langsir kau ni!!
Tiap2 tahun mesti guna kain langsir kau utk bilik ni! Aku tak kira
tahun ni kain langsir aku pulak!

haiza: ce.....la... ..ka..... ..!




*mesti kroang bayangkan buka kain batik an an an?=P




p/s:gurau dimalam hari..hihi jgn marah !:)



7 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hakhak..

sbr jela..

dah agak pon..ngeh2..

Pendamba Mawar said...

untung la..haha

Cik Azizah said...

hahahahaha apelah mane leh tidoo sebilik.huhuhu

yunk mira tu siapa? ekeke :p

atie zahid said...

mmg x over langsung tido sepupu laki pompuan sebilik..haihhh

adwafarahin said...

hahah da agak da :P

RinsyaRyc said...

haha.. kaen batek tu memngla..><

sikitlaginaktersasardahotakni.. brrr

ruby sarip said...

hahaha,
lawak3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...