Wednesday, July 13, 2011

yey kawan sampai mati dah tua !=)

5
















4














3

















2



















1













HAPPY BIRTHDAY KECIQ !




yey dengan banggnya nak cakap this is the best bro !HAHA
dah tua kan kau?
nah wish sepanjang 99999999 patah perkataan buat kau:


hello dear,
kau lah kawan aku dari dulu sampai sekarang,dari keciq sampai besaq !*eh kau dah besar ea?hihi..
kau lah kawan dunia akhirat,tangis dan tawa,senyum dan sengeh,jalan dan lepak,mengutuk dan mengumpat,makan dan minum !
kau lah kembar siam dan thailand,tinggi dan rendah,panjang dan pendek,adik dan kakak !
pendak panjang kata KAULAH SEGALANYA !=)
hihi
sayang kau ketat ketat doe~

pasni if da pape masalah xkira la besar bola dragon ball or sekeciq kaki kutu pon sila lah cerita sama saya yea !heee,,, aku pon de problem kaulah org yg pertama dan terakhir aku akan carik !kau tempat aku ngadu kalau boleh sampai mati !kau sanggup x? baek cakap sanggup cepat !lau x aku xnak kawan !hehehe
kita rapat dari keciq sampai sekarang dan mungkin dari dalam perut lagi mak kita dah bagi kita berkawan kan?heee...gaduh baek balik,meraju baek balik tuh adat la kan?haha kau kawan aku yg paling aku syg !

aku paling suka lepak dengan kau.kalau sembang memang nak hevoq gile lah kan.lepas tu bab merepek meraban memang dapat kat kita bedua !aku nak merepek ade gak step by step tp kau sume melompat dari A ke Z terus !tak logik doe! haha. lagi bez kalau dah merapu gelak tak hengat dunie.errrr tapi bila depan pakwe aye jer kan?aawww !haha lagi bez bila g shopping gn kau. pergh aku shopping beli tu beli nie tp jalan melenggang jerk !kau lah yg paling rajin bawak barang aku kan?heee sayang kau doe ~susah nak dapat kawan macam kau ! keciq dan comel.so lepas nie sesape rasa dia keciq dan comel (gurl only) jom kua .aku suka doe jalan dengan org yg keciq dan comel. terasa diri macam seorang kakak !euwww ~:P

selamat hari tua doe !
nanti besday aku bagi hadiah besar2 tau ,kau kan dah keje skrg?eh eh budak praktikal !=P

p/s= sorry lambat post sebab sy busy amat sangat sayang.pg td test account,petang final exam praktikal housekeeping.malam kelas.balik kelas makan rehat sembang jap baru nak menaip dah ada spotcheck bilik sampai kol2 pg !nie baru ley publish !sory okey!!=)


4 comments:

Anonymous said...

hepi besday too :)

Pendamba Mawar said...

selamat hari lahir sayang.haha tetibe

nurul syazana said...

sy kecik sy comel. nak kua dgn sy tak? haha

lynda said...

cik ayin :thanxs bagi pihak dia.hehe

pendamba:hamboiii..gatai.HAHA

along:jom ar kua.cuti mid sem bosan xde kawan.huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...