Sunday, July 17, 2011

in LOVE dengan AARON AZIZ lah !


sape xkenal aaron aziz? ceyttt. kesian amat doe ^^ kehkehkeh.. hensem bukan? ahh bukan itu yg aku sukakan.HAHA..

suka ar mamat nie. *sejak bila aku dah mula gilakan artis nie? hoho
lantak lah. aku just in LOVE dengan cara dia. adeih sweet amat doe.indahnya kalau dapat bakal suami macam nie.*errrrr over plak ^^

nampak dia nie jenis yg caring gile kan? bila dia sayang seseorang nie dy sanggup wat pe saje and maybe setia pada yg satu? no komen !haha  pastu cara dia pujuk tu cair gile ann? ahhh dah lama xdipujuk. sakit hati,terasa  hati,patah hati camne pon kena pujuk diri sendiri.T_T setiap kali tengok cita dia belakon mesti rasa macam *whoa nak pakwe cam aaron aziz !kehkehkeh

yg lagi kronik masa ada sesi ceramah LDK. biasa lah student bila pepagi ada ceramah mesti ramai yang tido ann?termasuk lah aku yg comel neh ^^ lalala tp aku xde la tido betul2 oke. telinga pakai earphone.mata pejam siki2. SIKIT je ok ! then tetiba ntah camne aku cakap kat member aku "muka penceramah nie macam aaron aziz lah!" dyorang punye gelak kat aku !haha

 anak anak pon comel ikut mak bapak. yg lagi comel si pompuan tuh dwi ariana. mentang2 lah ayah dia belakon cite gangster, boleh plak dia ugut kawan2 dia supaya jangan buli dia sebab ayh dia gangster !kahkah. comel je :))

korang minat aaron aziz? nape?:))

oklah motif updated blog adalah sebab bosan amat ! nak layan nora elena .bye ~

1 comment:

Anonymous said...

alaaa kacaknye dia! kacaknyeeee!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...