Sunday, June 12, 2011

kahwin , makan & wayang

orang lain sebok2 pakai cantik cantik lawolawo nak p tengok abg aku nikah bagai aku kat sini dok tersangkang tidoq !apa nak jadi?haishhh apa pon xboleh !HAHA ~ terbit sedikit rasa dianak tirikan apabila si anak bongsu ini ditinggalkan di penang manakala mereka yg lain turun ke kajang !ouh sungguh tak aci !apakan daya sy ade kelas sampai jumaat malam.then xde sape sudi amek.huhu.lagi stress bile dyorang MMS gambar !nak tengok?xclear lah.xpe nie aku curik kat page kak ipar baru.hehe



 cantik kan.tp sayang !watermark dia cam xsesuai. menghuduhkan gambar !hadoooo ~

huhu abang den dah kawen? habis la ! sponser terbesar sy dah kawen. sedeyh kot !sobsob ~duet bulan bulan still masuk kan?HAHA ahhhh peduli ape aku. lalala... seyes tacing jugak tak dapat g. dulu before tunang lagi aku dah pesan kat abg aku,xkira pe pon jadik aku nak g gak time kenduri kawen dia. finally bukan rezeki aku maybe?tp rezeki kat tempat lain !

bahagianya hidup si anak dara nie bila PT masuk ! xde la mogok sangat tak dapat turun kajang g wedding abg ! dok sini kua berjimba sampai malam. ouh bahagianya ~

kalau khamis lepas makan pizza hut ,hari nie makan kat restaurant johnny's ! perghhh 1st time choa. mahal memang mahal.makan 4 orang dah kene rm70 somthing.huhu tapi seyes sangat memuaskan. si nurul amek steamboat set B yg makan 2 orang.then amek nasi lagi. aku dengan nia makan thai bbq chicken rice. amek choclate milkshake. macam2 lah. layanan kat johnny's memang da best! berbaloi lah dengan harganya.tak caya try la g. sekarang dah ada kat JJ perda. sblum nie kat quensbay je.huhu

after makan ,g tengok wayang. cite ape? XMEN ! seyes bez lah .rugi sape tak tengok. memang terbaekk ahh.aku yg dah tengok pon rasa cam nak tengok lagi. OVER ~ haha after tengok wayang g shopping. ouh sangat penat but PUAS HATI !:))












tapak kaki lynda : wahhh sangat puas hati. bahagianya hidup !:P


2 comments:

Dian Dahlia said...

lawalah pgantin nye bju, biru itam, suka..

cimi said...

pengantin lawa.
tapi tetibe terperasan jacket lynda pakai. lawaaaa~ =.=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...