Thursday, May 19, 2011

ruined holiday !



OMG ! sedar tak sedar tinggal lagi 10 hari jer cuti aku !then dah kena balik penang dan mulakan hidup baru as a student !bila mana kena pegi kelas tiap2 hari,bergelumang dengan note,assignment,presentation ! bukan lagi hidup berfoya foya bergelimpangan bersama tilam makan tidur lena di ulik mimpi ! ouh menyampahnya !

ape yang ruinednyer? payah nak story sebab its too private ! kita main perkataan  symbol je la eyh !peace !=)

ouh before cuti nan indah dah permai yang hanya sejengkal ala ala sepanjang ekor lipas jer iaitu 29 days only opkos lah aku dah plan macammacam kan? mane taknye even ONLY 29 hari but ada macammacam benda kita bole buat kan?daripada dok umah makan,on9,maen game,tido lebih baik di isi dengan aktiviti meriangkan hati yg gundah gulana ini bukan?tetapi apakan daya ianya hanya harapan semata mata !huhu ~

niat hati balik kampung nak $%&*@ (&%@^ tapi tak kesampaian disebabkan masalah yang dari dulu sampai la tak pernah nak selesai !tak paham aku ! disebabkan sikap tdk bertanggungjawab sesetengah orang nie,orang lain yg menjadi mangsa termasuk aku ! adil ker? kenapa ia terjadi dimasa cuti singkat aku? sumpah terasa hati giler tawu x?=(

niat hati balik kampung nak %^(*&$ puas puas tapi apakan daya ! terlalu banyak dugaan buat aku untuk tempuhinya ! okey lynda harapan hanya tinggal harapan ! =(

niat hati balik nak spend time dengan kengkawan ! enjoy sana sini . wayang sambil makan pop corn then baling kat orang depan !bergampar posing kiri posing kanan ! makan sampai buncit. bergosip sampai bengkak telinga !ouhhh hampir done sebab ada yg masih belum sempat dilaksanakan !

about %$#(*^ masih belum selesai. Ya Allah aku mohon kuatkan hati kami untuk hadapi semua ini & bantulah kami selesaikannya dengan cara baik! aku tawu aku jenis yang panas baran kengkadang tu !sebab tu segala apa saja story yg aku dapat aku diam seribu bahasa ! but pleaz jangan tambah dendam dihati ni sebab once aku berbicara kang aku akan dapat title budak biadap,kurang ajar,derhaka and so on ! so pleaz lah jangan biarkan aku bertindak sedemikian okey !


tapak kaki lynda : aku dah penat untuk senyum gelak tawa dalam kesedihan ! biarkan aku habiskan sisa sisa cuti ini dengan kebahagiaan !=(



2 comments:

Love hurt aeNnn said...

kenapa nie yunk ?

K said...

sabor jela,hehe. macam ni lah student.

btw,cuti 4 bulan :P

*saje nak bagi jeles XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...