Thursday, May 26, 2011

mereka yg gila nampak camera !














just a simple entry !haha mula2 dah letak pic banyak2 kan? okey just upload pic petang semalam.agak bosan so kami decide g bergambar ! guna nikon biasa jer bukan dslr ! masih belum mampu. tunggu lah masa praktikal nanti ke InsyaAllah lau ade rezeki lebih dapat la dslr kan !HAHA berangan lebeyh ! pic nie aku edit guna PS ! yeahhh masih tidak sehebat mana sebab aku xpro pon !sy budak baru belajar kalau salah sila ajarkan!=))

tapak kaki lynda : hp rosak bhai. tension aku.mane nak dapat duwet beli baru?nak lek penang pon xde duwet !si dia masih xtawu lagi.kompom tertunggu2 !sorry ~=(

2 comments:

balecan said...

gambar last tu...haha..nadia kelakar gila..haha..aku ingatkan hg dah tadi
ahah..
alaaa..apa camera pon sama janji org yg kendalikan camera tu..
ahaha..tapi nice2..keep it up darl!

lynda said...

hahaha..thanxs bale ! bila free ajar la aku maen dslr plak !TERINGIN DOE ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...