Tuesday, April 26, 2011

masa nak exam jugak nak sakit !

masa tengah semangat study account , buat T account sampai puas ,buat special journal sampai khatam dan diakhiri chapter killer adjustment ! seyes rasa macam dah dekan buat adjustment 2,3 soalan tetiba tulang belakang dah rasa lenguh lenguh !ditambah pulak perut yang masih tak okey. adeihhh nape nie? then rileks and rehat sambil belek belek lagi note account !

30 minutes kemudian

dah hampir setengah botol minyak pati halia tue aku dah sapu tapi tak hilang hilang jugak sakit nie. adeih sengsara hidup den macam nie.baring ,duduk ,bangun , berdiri & seangkatan maksud dengannya aku dah buat tapi sakit tak hilang jugak ! warghhhh tension jugak macam nie.orang lain senggugut jugak tapi takde la sampai cam ni.

jam dah pukul 2.30 pagi

mata masih fresh ! nak study pon dah tak boleh fokus. sakit makin menjadi jadi. dah keluar masuk bilik. sampai tak tau nak bertapa kat mana lagi. sakit tetap tak hilang ! kenapa eyhhh?OMG ! lupa kan hari ahad tue after balik dating aku ade beli coke !damn lah !okey aku memang tak boleh minum coke sebab bila minum coke tulang belakang aku akan lenguh SANGAT ! thats why bila tension aku minum coke.*gila*



dah tak boleh nak mengeluh sangat sebab sakit nie disebabkan aku jugak !memang salah diri sendiri suka bertindak ikut hati and perasaan. sekarang terima la padahnya. bila dah tak tahan sangat sakit aku nekad nak makan ubat supaya boleh tido !dengan baik hati si nurul may be kesian tengok aku yang dah sakit macam nak masuk wad icu dy pon bagi ubat ! alhamdulillah berjaya jugak telan ubat even amek masa hampir 10minit !huhu. after makan ubat 30 lepas tue dah tertido tido ayam.

kol7 dah kena bangun mandi sebab kol9 ada paper account !awal kan kami bangun?ye lah sementara nak ciap lagi,nak tunggu bas lagi? take time oo. huhu. masa exam sakit memang sakit.jawab sambil pegang perut sebab masih tak ok ! tapi alhamdulillah la still boleh jawab lagi even account tak balance !haha. balik jer rumah makan nasi sikit then sakit lagi. rehat kejap and tertido sampai tak ingat dunia ! huhu..

mood:sakit pon dah takde sae peduli.baiklah sy akan cuba mendiamkan diri lagi.taknak sakitkan hati sesapa.=(
              :terasa macam taknak balik cuti sem !hurmmmm...=(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...