Sunday, March 6, 2011

STRESS

stress !

tu yang aku rasa saat ini !
seyesly xtipu.
nak sangat lari dari keadaan ini.
stress dgn test bagai,program yg makin bertambah and .....

how do u feel bila dah plan macam2 then xjadi?
 thanxs sangat kepada kakak-yg-tengah-tengah
sebab sudi buatkan kad LOVE tue.
hasil usaha kakak sy!
tp sy dah contengkan and lekat merata.
act nak bagi kat si dia ..
sekali dgn bnda yg ada dalam beg hitam tue.
benda apa?
biarlah rahsia..
bila dah plan macam2 then xmenjadi memang hangin la kan?
huh!!
nasib ada member2 yg masih memahami and ajak kua..
nak tawu ape jadik nanti aku updated lain.
nak upload pic memang lembab giler la an.
myb my sys xbayau bill lg !
huh ~~ abaikan..

seyesly aku rasa 
STRESS giler.
tadi call mak cakap kejap jer.
mak pon xsehat.
malas nak ganggu!
ikutkan nak ngadu macam2.
tp xnak mak risau ~~
rasa macam nak lari dari sini jer..
dah slalu rasa tp xpenah buat lg !
macam nak larikan diri hujung minggu depan.
dah plan xnak gtau sesape pon !
only kakak-yg-tgh2 jer yg tawu.
aku xnak sesape cari aku.
biarlah aku cari ketenangan sendiri ~~

aku dah xnak ngadu kat mana2 member.
hanya korang tempat aku ngadu.
boleh?

aku dah xnak salahkan sesape.
xnak cari salah sape2.
pape jadik sume salah aku.
aku yg SOMBONG !
aku yg mudah BERUBAH FIKIRAN!
aku yg EGO !
aku yg SUKA CARI KESALAHAN ORG LAIN!
sumenya aku.
ok aku TERIMA.

makkkkkkkk...
adik nak balikkk !
(ai mata sebok join bila nak sebut statement tue)

p/s:td kakak-yg-tgh2 nanges sebab dy sedeyh nape ntah.last2 aku pon join dy nanges walaupon sambil tergelak2 !huhu..then terkeluar statement "ko jgn bg aku nanges skrg,aku mmg nk nanges tp aku nak nanges sblm tido nanti" huhu ~~

2 comments:

Unknown said...

sian lynda.. da da jgn sedih ye.. harap mak sihat cepat.. mak EB pon blom sihat lagi

lynda said...

EB:huhu..thanxs..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...