Tuesday, March 22, 2011

dalam delima

halooo..hai..assalamualaikum !

ari nie aku jaga booth dekat LP sempena minggu FKA (fakulti kejuruteraan awam) !xde jual ape sangat setekat beg,broch,vodoo,kerepek-kerepek & donut !keuntungan? bole tahan lah. bukan aku niaga sorang but reramai la ngan JPK mutiara.habis kelas jer g kat booth.kiteorg gilir2 jaga.kitaorang akan niaga sampai jumaat nie..huhu

stop sampai situ !okey berbalik pada title diatas "dalam delima" !ouchhhh ~~ aku dalam delima? delima cinta kah? huhu..tidak sama sekali !dowhh ! act aku ngah pusing nie ! hujung minggu nie nak balik kg ker? or join aktiviti JPK mutiara? adeihhh ~~ compius giler..

mula-mula aku nak blah balik jer.HOMESICK kowtttt !plan memang nak balik !tapiiii.. program hujung miggu nie cam bez jerk? cam rugi plak xjoin..huhu..sabtu nie ada motivasi kat sek men tun hussien onn !kiteorg jadi fasi kat adik2 form 5 and form 6 untuk program selangkah ke Universiti !siap dapat baju lagi....baju pon ala-ala jersi gitu !haha.. 

hari ahad pulak kolej mutiara ada buat program lagi..ada aktiviti sukan pagi tue.. maen futsal,congkak and macam macam la. kitaorang JPK usahawan dapat tugas jaga makanan and bukak gerai nak jual air and makanan !cam bez jerk ann? terasa cam rugi plak lau xjoin?huhu

TAPI kan !aku dah homesick nie !once again HOMESICK nie ! rindu mak,abah,kakak,ank buah kat umah tue !rindu masakan mak !adeihhhh ~~ mengikut jadual aku. minggu depan aku g trip kat langkawi. minggu lagi satu kemungkinan ada test ! minggu lagi satu tu dah start cuti study week !masalahnya cuti study week 4 hari jer !lau balik memang xstudy lah kan? soo,bila aku bole balik?alamatnya time cuti sem la?

OMG !cam bole terima hakikat jer?huhu..warghhh..mesti akan rasa sterss gile.. rindu umah la !:(
kalau korang jadi aku mana korang pilih? join program or balik kg? huhu

1 comment:

qalisya said...

hurrmmm..susah jugak neh..nak plih mna 1 ek..??
huhuhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...