Saturday, February 12, 2011

muhasabah diri bersama anwar hadi

assalamualaikum!

hey hey hey !
hari nie aku nak menyedarkan diri aku pasal DUIT !
disebabkan aku nie kadang2 boros giler *eh2 kdg2 ke?bkn slalu?haha
so aku cam tertarik nak tengok video anwar hadi pasal beruang duit!haha
kenal x sape anwar hadi?
ramai orang cakap pasal dy kot.
dah banyak entry sal dy an?
weyh!femes kau an ANWAR HADI?haha




okey dah tengok?
banyak pengajaran ann?
especially buat gadis yg suka shopping cam aku neh.
nak beli baju,kasut hamboiii,xpikiaq apa dah!
tapi bila nak beli buku..
mak aihhh.cukup liat!haha
siap tanya lecture lau nak photostat bole x?
lynda lynda..
apa nak jadik nie?
adeihhhhh ~~
so korang amacam?
okey?
jangan jadik macam sy !haha

_________________________________________



OMG !
speaking macam mat salleh ann?
mane kau blajar haa?
adeihh jelez bole?
aku respect gile kot org yg teror sepaking nie.
kau dah ada GF?
nak jadik GF kau boleh?
haha..*gedik ahhh!
seyes muka kau cam senior aku kat giatmara dulu !
1st time aku jumpa senior aku masa ada perjumpaan utk reunion !
muka baru bangun tido
tapi maintain ensem !haha
macam kau arr muka dia.haha


p/s:enBF jangan marah.aku memain jerr.haha.but seyes muka dy cam senior kita batch 1 dulu.ce kau carik.haha

>confuse apa motif sebenar post entry nie haha<

1 comment:

Anonymous said...

INGIN MENINGKATKAN TRAFFIC BLOG ANDA?
SERTAI KAMI DI "MALAYSIAN BLOGGERS COMMUNITY".
PING BLOG ANDA DENGAN PERCUMA DISINI.

CLICK TO JOIN "MALAYSIAN BLOGGERS COMMUNITY"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...