Wednesday, January 19, 2011

"HOMESICK"



homesick !yes tuh yg aku rasa sekarang !rindu bagai nak mati dengan suasana kat umah !lepak dalam bilik dengan my sys !bole makan frozen food anytime bila time rajin nak gorang !on9 tanpa pk langsung soal lacture note ke hapa !demand makan dengan mak !nak mandi suh my sys amekkan baju!main dengan farhana !ouhhhh rindu!!!!!!!!!!!!:(


act even baru sehari tinggal umah aku da homesick!*over hehe. tapi kali ni bukan main2.aku da 2 minggu xbalik kg !*euwww..org yg 2 bln,2thn xkata pe pon ! haishhhh !suke hati aku lah.nie blog aku ok? lets continue~~ disebabkan tahap sensotap aku nie tinggi kalah KLCC,so,bila homesick jer mula lah keluar sejenis cecair dari mataku yg dapat menyembuhkan sedikit rindu dihati!haha


hari tuh masa mak tanya "minggu depan adik balik x?" perghhhh !dengan angkuh aku jawab "x,adik balik raya cina nt!" mak aku dengan muka percaya x percaya tergelak2 kat aku ! siap kata lagi "xpa kita tgk dy tahan ke x!ntah2 xsampai raya cina dah nak balik" adeihhh!malu den dengan statment mak yg cam tuh!huhu~~


hari tuh sir cakap hari jumaat cuti kan?sy dah plan nak balik hari khamis tuh !then smlam sir cakap xjadi !jumaat ade kelas!musnah harapan nak balik !*tp ok gak ,xde la aku kena gelakkan gn depa sbb aku balik b4 raya cina.hehe.


nasib xbaik lagi bila mana minggu ini adalah minggu yg memenatkan !strait setiap hari kot dari pagi hingga ke malam !betul2 hari khamis cuti thaipusam !jumaat dah kene g kursus kat uitm sri iskandar.ahad baru balik !isnin kelas dah pack balik !adeihhh~~xde masa rehat ker?:(


malam td nak sesak nafas sebab termenangis! tiba2 teringat sin si farhana terkejut tgk aku balik harituh !dy lari kat pintu and terus peluk aku sambil jerit "yeye acu lik"*nada kanak2 yg xfasih bercakap lg sedang happy !seyes rindu !:(


inilah budak yg dimaksudkan itu !nama dy maizatul farhana !adikkkkk...acu rindu adik !:(

ini kembar si farhana !haha.xdelah ni nur iman al wirda.anak my bro !muda 15 hari jer gn farhana.rindu iman jugak!iman nie dok kat kajang!so sangat jarang jumpa!seyes rindu nak dengar iman cakap "lets go babeyh"!comel giler kot !iman ni cakap lancar sikit dr farhana!and dy memang suka posing depan camera!

~~RINDU~~

-layan perasaan.Assalamualaikum.-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...