Saturday, January 29, 2011

bila nak sembuh nie?



assalamualaikum!
hello readers !chat sume?
yeah updated blog lagi!
heyyy,korang mulut sy xsembuh lg ah !:(
sy dah reti makan ubat sebab ubat dy sedap !
sy dah xbuat jahat cam ni takut makan ubat

so soryy to my brother and my beloved !
sy tawu sy salah sebab xcakap sepatah pon gn korang sepanjang perjalanan td !
seyes xtipu mulut sy sakit !
xbole banyak gerak !
sorry sangat eyh!!:(

mulut sy xizinkan sy cakap.
mulut sy xizinkan sy makan
mulut sy xizinkan sy minum

memang dugaan buat sy ann
sy lapar sangat!
tp sy xbole makan.

sangat xsabar nak tunggu mulut baik..
teringin nak makan


KFC !
yeahhh..my fav !
seyes lama da xmakan.
*awk ,ingat eyh.sy xnak kepak and peha.:)

CUCUR JAGUNG
adeihhh !tahir la ni yg ingatkan sy pasal cucur jagung !
boleh plak td dy tny cucur jagung xde ke.
cucur jagung mk sy buat sedap an?

C.K.TEOW ALONG
seyes xpuas makan td.
warghhh..teringinyerrrr !:(

LAKSA
warghhh..dah lama xmakan laksa yg my sis buat!
rindu~~

BURGER
berger abg kat PB tu sedap.
bila bole makan nie?:(

KEK
nak kena g minat jugak lah cari kek keciq camni
adeihh..ngidam lah pulak !

hadooo..bila mulut nie nak sembut?
xsabar nak makan sume nie.huhu..

but wait !
sepanjang sakit nie perut aku da slim sikit ahhh !
seyes xtipu..heee
xcaya tanya enBF !
kan kan kan?
sy dah slim sikit an?:)

ok lah..korang sume doakan supaya mulut sy cepat baek eyh !
seyes seksa rasa camni.huhu

.sambung ym dgn yg tersayang.

1 comment:

Putri Malu said...

cian nye..moga cepat sembuh..putri pon lapar tgk semua yang awak nak makan tu,,huhu..
Chocolate Give Away for sweet couple

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...