Sunday, December 12, 2010

malu

salam..
hye reader..
sihat sume?
hari nie aku bosan siot..
nak kua pon xde kawan..sedeyh kan?
dengan cuaca pon xok..
macam nak hujan..hurmmm...

xpe la..dok umah aku updated blog..
jalan jalan tengok blog orang..:)

okey.hari ni aku nak cakap pasal 


korang layan tak?
aku layan la jugak
tp xde la sampai undi bagai..
kadang2 tengok2 camtu jer..
and suke tengok  si jelita yg xreti sebut "R"
lisa surihani
kita sume insan biasa kan..
xde sorang pon yang perfect...setuju?

ok,ok
aku just nak luahkan isi hati ni jer
sory la kaau korang xsetuju.
perlu ker nak join mari menari tu?
ada yang pasangan yang kerja bagus2 da kot
macam...
-
-
-
-
-
-
-
-
pasangan ariz
2,2 tentera..
kerja da ok kan..

-
-
-
-
-
-
-
pasangan zarin..
tengok la..
2,2 kerja bagus2..

cukup la ehhh...
malas da nak upload..
okey sebenarnya aku bukan apa..
dyorang masuk MM ni xde rasa malu la..
ye la yang tengok bukan sorang..
tp berjuta2 orang..
mkcik makcik kat kg pon ada astro..
xrasa malu ke bila orang tengok kita terlompat sana sini..
dengan baju seksi2?
padahal dah kawin..
dah ada anak..

tambah2 lagi yg asal orang kg..
xpk ke mak ayah kt kg?
xmalu ke orang kg kata pape?
maruah mak ayh akan tercemar..
tp xtawu la kalau orang kg korang lg sokong kan?
no komen la..

bila dah masuk MM ni tawu2 la..
pakaian seksi2 bagai..
aku sbg sorang pompuan ni kekadang malu doe bila
abg2 or abg ipaq aku tengok gak..
ye la..
dyorang pon tergeak bila tengok macam tue..
aku plak yg rasa malu..
haishhh....

and one more things !
agak2 duet yg menang tuh nak buat apa?
and agak agak HALAL x?

ps=sory la lau bahasa aku karas sangat but ni la bahasa yg sehabis sopan ! and sory kalau korang xsuka.aku just luahkan isi hati je...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...