Friday, December 10, 2010

10 disember

salam...
selamat malam..
dah makan?
diet ker?haha
okey.
just nak story wat happen today !

pagi tadi pas solat subuh my mom xbagi aku tido..haha
so aku hanya menurut perintah...
bosan sangat sangat so aku kua nak g beli nasik lemak.
mula2 nak beli kat tt serong je but da habis.
nasib la my mom da pesan pakai helmet.
so,aku terus g cari kat p.buntar..hihi
rajin kan?

balik balik
bila on9 jer aku rasa terdetik hati nak buka student portal.
kenapa?
haishhh..kan da gtau result kua rini.
tak caya? hey aku da bukti ni..hah?
tengok japg je k..
ok,ok..
result aku amacam?
sedeyh memang sedeyh..
but aku redha jer..
dah tuh yg aku mampu buat..
otak aku bukan cekang sangat
sebab sume subjek yg aku amek
subjek menghafal.
kalau korang memang otak menghafal meh tukar gn aku pleazz !
dah dah..
pape pon aku bersyukur sangat sebab xde REPEAT
and cgpa aku makin meningkat..:)

petang td aku kua g pasar malam.
sorang sorang oke !
sadis kan?
nak wat camne da xda yg sudi temankan...huhu
xpe la..redha jer...
tp kan masa aku jalan2 tuh
ada sorang pkcik nie tiba2 je pegang tangan aku !
seyes terperanjat..
dah la tangan tuh aku pegang purse aku..
sumenya berlaku dengan pantas.
orang plak tengah ramai
so,aku xsempat tengok muka pakcik tuh..
hope dia tak sengaja !
"jangan ada niat tak baik pada sy pleaz"

balik daripada p.malam
aku g makan c.k.tw dengan cik abang..
lama kot tak jumpa..huhu
rindu ker?
biarlah rahsia..ngee..:)
time makan cik abag dok gedik2 sengeh kat badak comel yg turut sama2 gedik2 dengan cik abang !
sakit hati dengan budak tuh sebab layan cik abg jer.
kat aku dia xnak layan !
okey fine!

balik umah abah pulak suh amek mak kat umah tok..
jam da hamper kol 8 pm..
even takut but kena beranikan diri pulak.
mak ajk tido umah tok.
but sy nak balik jugak.haha
so,mak pon ikut je cakap sy..:)


dimalam ini sy sangat bosan !
haishhhh...
xde orang nak kawan gn sy ker?
sobsobsob ~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...