Wednesday, December 29, 2010

bola ! bola ! bola !

hohoho..
mesti sume orang tengah kusyuk tengok bola kan?
terjerit2 depan tv.
tengok MALAYSIA vs INDONESIA.

kat umah aku siyes tak tipu !
riuh ya Amat doe..
sekali jerit goalll !
anak buah aku yg ngak syok2 maen pon terus dok diam
takut + terkejut beruk dy !
haha..
beragak lah wey !
kunk sok sume bisu je aku jumpa..
bukan apa..dok jerit sangat kot.

lau tengok kat FB lg lah berlungguk status pasal bola.
serius baiii..
status aku pon pasal bola..
tawu aku tulis apa?haha

"MALAYSIA menang kita sambung lg seminggu cuti sem ! 
haha,,:D"


suka hati aku je nak tambah cuti kan?
haha..
act aku xminat bola pon
saja syok2 bagi sokongan hihi..
kalau tengok kat page niyh..
lagi ada macam2..
korang klik sini
macam2 pos doe.haha..

ok lah..
sambung la tengok bola tuh..:)
MALAYSIA boleh !!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...