Tuesday, December 28, 2010

bila aku susah



salam
hye fellow..
korang dah makan?

seyesly today mood aku xok.
sedeyh sangat !
geram sangat !
so,mulalah nak pk bukan2..:(
nak luah kat sapa pun xtawu.
bila susah memang sume nak larikan diri dr kita
tah ke mana lantak kau lah ada aku kesah?
okay sory over.

sapa yang baca ni,
thanks sangat sbb atleast korang sudi teman aku
and dengar luahan hati aku yg sangat sakit hati



lynda..
sabar.sabar.
sabar


rasa macam dah selalu sangat
berhadapan dengan situasi macam nie
kaau dulu memang bole sabar sebab
biasa lah
aku bagaikan budak hingusan yg bodoh xtau nak buat apa lg !
but now !
aku dah besar.
dah pandai nak hidup
angin baran makin up.
so,jangan nak kecoh2 pasal aku lagi !
korang yg abaikan aku kan?
so dah xpayah nak sebok2 lg !
aku menyampah siot paham?
again, menyampah !

tq pada insan2 yg dah tolong aku time
aku ada problem !
aku takkan lupa jasa korang
terhutang budi sangat !
aku akan bayar balik kat korang.
aku xkan lupa jasa baik korang !

seyes aku malu sangat
rasa macam dah susah baru nak cari korang.
and skrang aku sedar,
korang member yg baek sntiasa ada bila aku susah.
bg orang yg abaikan aku?
lantak ahhh..
no words for uollllsss !!!!!!!!!!!!

*bila susah korang abaikan tp bila senang korang take care !WTH !!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...