Wednesday, December 29, 2010

5 ciri2 orang yang LYNDA tak suka


5 ciri2 orang yang LYNDA tak suka

1.Mengata belakang

seyesly aku tak suka sangat orang yg macam tuh.okey aku pon kadang2 macam tuh jugak.biasa lah kita kan manusia biasa.but,nasib baik aku cepat2 sedar and insaf.cuba bayangkan if benda nie terjadi dalam family,persahabatan.sangat xbest kan?bila kita nak maju kalau macam nie?cuba pk apa perasaan orang yg kita dok kata tu?cuba bayangkan kalau orang kata kan kita mesti down giler kan? come on la weyh !

2.Buat fitnah

bila mana aku penah kena kata "simpan ramai jantan" dengan sorg makcik ni.org kg aku jugak !seyes sampai skrg aku fedup tahap cipan dgn mkcik ni.and thanxs god sbb bg petunjuk dekat sume org ! ank mkcik baik kan?ank mkcik xde pkwe2 kan?mkcik sedar x sekarang ank mkcik ada bape org pkwe?haiishh ! malas cakap banyak,nasib aku baik sebab still ada family and kengkawan yg percayakan aku. thanxs sangat !

3.Kedekut keluarkan duet

kalau korang rasa aku nie ponpuan yg suka kikis duwet org,pliezz jangan kawan dengan aku ok !heyyyy ! aku nak kikis pon aku kikis duwet family aku.sangat xsuka dengan org yg teragak2 nak kuarkan duwet dy ! blah la weyh ! aku xheran lah ! aku pon xnak nanti jadi kes "nak ungkit balik suma" huh ! fedup ~~

4.Selalu abaikan aku

mean selalu buat aku rasa tak diperlukan.selalu buat aku rasa sunyi,menyusahkan korg,bosan and nak nanges setiap jam !bila benda yg aku nak,but xdapat and korg buat donno jer memang jangan cari aku lagi lah jawabnya ! harap maaf ,semakin dewasa tahap panas baran sy makin upppp ! 

5.Suka mengungkit

haaa..yg ni dapat kat aku memang makan maki lah ! seyesly aku xsuka dengan org yg suka mengungkit. tak kiralah siapa kamu. asal kamu suka mengungkit dengan aku. seyesly aku rasa macam dah xperlukan kamu ! sangat menyakitkan hati bila bekerjasama dgn kamu ! paham?

harap maaf kalau bahasa lynda kasar but ayat itu telah ditapis berkali2.
its ok kita suma manusia biasa.bila ada peluang kita kena improve ! and lynda sendiri pon xperfect.masih banyak kekurangan !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...