Sunday, November 28, 2010

t e r i n g i n

assalamualaikum..
salam satu malaysia..;)
hye .  hye . hye
selamat petang sume
in mandarin 
xiawu hao
hihi..

dah mandi?
dah makan?
dah solat?
kalau belum korang g buat sume tuh dulu ekk
then baru baca blog aku ;)

ok,ok..
betulkan tempat duduk korang dulu.
dah sedia nak baca?
haha.. nonsense !
entry kali niyh bukan cerita yang panjang lebar pon.
dan bukan pasal C I N T A
tak de idea lah nak bercerita pasal cinta..
huhu
actually aku bosan lah.
dok umah pon kena jaga budak niyh

nie bila dia dah bosan sangat sebab terpaksa main sorang sorang.abg malas layan adik sebab abg dok tengok tv jerk..acu pulak dok on9 ! haha

nie bila adik cuba nak ambik alih acu punya BLOG n FB !ouhhh ! bijak IT rupanya mak enon sorang niyh!

oke pic nie time mak enon tengah nak menggedik !tengok pic dy kat atas..pakay skirt kan? 10 minit kemudian dia bg alasan kat aku nak p kat ibu..rupanya dia naek umah atas amek baju baru n suar jeans ! gedik kan mak enon niyh ! huh !..tp yg penting maintain color PINK. haha.
dah la..
asyik cita pasal mak enon tuh..
dia bukan femes pon.
rambut pon kerinting.haha..
not like me !
gune jari pon bole..haha
dah dah..
dah lari tajuk niyh !
oke..
aku just nak luahkan apa yang aku teringin
disaat ketika dan waktu ini sahaja ok.. ngeee..;)
biasa lah di saat saat cuti sem niyh..
duwet da kering.
nak suh my abg masukkan duwet pon
macam takda point. haha
 xpelah.. aku redha jerk..;)
nak aku listkan ker apa yang ku nak?
haha mai nak list kan !

1.teringin lama tak makan KFC kan?
*muka sebek mintak simpati macam dah lama gier tak makan.padahal baru minggu lepas rasanya..hihi

2.teringin nak tengok wayang !
*oke yang nie betul betul.memang dah lama giler aku tak tengok wayang.sumpah tak tipu weyh!mundur tak aku? huhu

3.teringin nak makan cucur jagung.
*oke yang nie memang sadis giler.ritu mak aku ade beli jagung.aku punya tunggu la,bila la mak nie nak wat cucur jagung !malangnya nasib tak menyebelahi aku.aku bangun tido td tengok jagung tuh dah direbus !;(

4.teringin nak jalan jalan.
*sumpah bosan weyh lau tiap tiap hari dok umah.nak jugak aku kua jalan jalan tenangkan fikiran..huhu

5.teringin nak shopping.
*ouchh..dah lama kot aku tak shopping ! lambat lagi ker nak tunggu duwet PT masok?huhu;(

6.teringin nak lepak epak dengan kengkawan.
*haha..yang nie aku suka..dapat lepak dapat merepek sama sama..gelak tak ingat dunia..ouhhh !rindu !;(

7.teringin nak NIKON !
*part NIKON tue volume 100% ehh.. hihi..agak agak bila bole dapat ehh?opppsss ! benci wan sebab dia dah dapat then tunjuk depan aku ! kejam ;(

oke dah la.. aku da takda idea teringin nak apa
banyak sangat ganguan sampai sume idea aku hilang..
haha..
ok,ok..
cukuplah setakat sini..
asar dah masuk kan?
dah habis baca g solat ehh..
daaa..
tq 2 read my entry..
assalamualaikum !;)

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...