Sunday, November 28, 2010

pleazz ! HATI SAYA SANGAT SEDEYH !



salam..
selamat malam..
wanshang hao !
diz nyte sy cuma nak luahkan rasa sedeyh dihati sy !;(
depend on korang la.
kalau malas baca tak payah baca ok.
sikit pon tak paksa.

hmmm...ya tuhan!! andai aku punca kekalutan ini... ampunkan aku YA ALLAH!!
xde terlintas lgsg nak sakitkan hati sesape.. semuanya berlaku dgn pantas...
MAAFKAN saya...
saya hanya GADIS BIASA....andai sikap sy adalah puncanya...
skali lg..MAAFKAN SAYA!!

kenapa sy selalu rasa tersisih?
kenapa sy rasa macam diri nie dah TAK DIPERLUKAN?
apa SALAH sy?
kenapa sy kena hadapi sume nie?
im nothing without THEM.
mereka NYAWA sy.
mereka SEGALANYA bagi sy.
sy hanya insan yang LEMAH..

okey ..
memang sy kuat nanges
dan sy tawu dengan hanya nanges tak dapat selesaikan masalah
tapi apa sy boeh buat?
ai mata kua tanpa di duga.
walau sy panas baran..
keras kepala..
degil..
but hati sy sangat sangat sensetif !;(






YA ALLAH..
aku mohon..
kuatkan lah hati aku untuk menghadapi semua ini..
jauhkan diri aku dari melakukan sesuatu yang menghancurkan diri aku sendiri
bantulah aku YA ALLAH..
bimbinglah aku kejalan yang benar..
amin..

1 comment:

Intan said...

jgn sdih2 k..chill (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...