Thursday, November 25, 2010

jiwa remaja memberontak

haloooo..
hye fellow !!!
mesti tertanya tanya kan napa aku nak tulis entry tajuk tuh !
aku bukan nak tulis pasal korang la
if korang tak suka sila klis "X" kat atas hujung sebelah kanan ehh..TQ !

okey okey..
berbalik pada entry pasal jiwa remaja yang memberontak!
cuti sem kali niyh aku rasa bosan giler weyh!
da tak bole nak kua slalu..
mesti korang kata..
eh eh minah nie..
social sangat la..
silap la weyh!
aku bukannya kua pegi buat benda tak elok pon!
sory sikit eyhhh...
huh!

biasa la ramaja macam aku..
time time camni la nak enjoy kan
nanti dah habis belajar nak keja..
kumpul duwet beli keta,umah..
time tu busy la nyahh oiiii..
da xda masa nak enjoy kan?
then tiba masa nak berumah tangga!
ouhhh tanggungjawab besar kot.
kena jaga suami,anak..
suri rumah tangga sepenuh masa?
xkot...
buat apa aku belajar tinggi tinggi tp dok umah jer..
mana nak cari duwet bayar hutang beribu tuh?
cop cop!
bukan hutang ALONG oke .
hutang en PTPN lah ! huhu
hurmmm.. sadis sadis !

weyhhh jap! jap !
aku bukan anak gadis yg manja
ataupun dikongkong oke !
xda la nak kua pon kena kua gn family!
ouhhhh..tue lagi lah tension kan..
memanglah dyorang nak kita selamat but kita dah besar
nak gak kua gn kawan kawan kan?
sapa setuju angkat kening ! haha
mak abah aku tak kong kong aku la wey..

yang menjadi masalah buat aku sekarang adalah
DUIT..
dalam akaun aku tak sampai RM10 kot..
sadis giler kan?
nak mintak kat abg aku suh bank in cam xde point je..
lau dulu still ada kuliah lau xda duet abg aku masukkan
lgpon time cuti nie tak nak mintak
dy kan nak bertunang
dia pun perlukan banyak duit kan !
daripada bagi kat aku,xda faedah jugak!
aku bukan nak DUIT banyak banyak pon..
biasa biasa jer..
nie aku habok pon xda!
tak kan nak kua je mintak duet kat mak?
kau kan dah besar..
*ayat bajet macam baek haha
sekurang kurangnya ada duet minyak nak ronda ronda..
hurmmm..:(

kalau cuti last gila enjoy lah aku..
mana tak nya cuti sem tp lam akaun ada dekat rm 2k kot !
banyak kot nyahhh oi..
bez lah dapat makan ayam KFC slalu..
cuti sem kali nie?
jangan kata ayam KFC
ayam goreng pasar malam pon xda ..:(

nak jalan jalan cuci mata?
tengok wayang?
shopping?
makan kfc?
makan c.k.tw?
dalam angan angan je lah lynda oiii..

ha niyhhh esok depa nak kua ramai ramai..
nak join tak eyh?
hurmmmm...
macam tak da mood jer !
xpe la
tengok la macam mana.. huhu

ada lagi yang buat aku cam mula nak tension
dah la duit xda nak jalan jalan
nia ada lagi berita sadis yang aku nak umumkan
*duduk ala ala nak umumkan esok raya hihi
dah sedia ke lom?
oke oke..
dengan ini aku nak mengadu kat korang
pasnie aku dah xda geng nak lepak lepak
nak sembang sembang !
mana dyorang pegi?
balik kampus la!
poly kan masuk awal!
nanti sem3 depa da cuti sem
aku dok terhegeh hegeh g baru nak final exam huhu
en pakwe pulak isnin nie da start praktikal!
mean aku da xda sapa sapa nak kua lagi kan?
tekanan boley?:(
terpaksa la terperuk kat umah 
layan si keciq yg tak pernah sebut nama betul dia haha
nak tau sapa?
adik patpat la !
si penyeri umah nie..
lau dia takda tak tau la..
lagi bosan la aku..huhu
eh eh...
pehal lak cerita sal adik niyh?
opsss sory..
terlari tajuk pulak ! haha


dah la 
aku pon da tak da idea nak tulis..
jap ! jap !
aku tulis nie just nak luahkan apa yg ada lam hati aku nie..
bukan nak mintak simpati sapa sapa oke!
tak payah nak kutuk kutuk aku la!
nie bog aku n aku ada hak nak tulus apa saja yg aku suka.. 
ada paham?
sory emo sikit..
heeeee...:)



                                                                                                               oke lah..bye.assalamualaikum !:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...