Saturday, November 27, 2010

aku pemalu?

ouchhhh ! bila baca title jer macam tak boleh blah je kan ! haha.. watever ! nie korang nak baca ke x? kalau tak nak blah je okey ! aku tak paksa punya. its up to you oke..;P

aku pemalu ker? ish macam terconfuse pulak ! aku kan jenis yang kasar.. gila gila. gedik.. uhhh macam macam la aku rasa.. yg baik baik, sopan sopan macam tak da je pada aku? bila aku cuba jadik aa ala perempuan melayu terakhir ouchhh !macam plastik doe.. haha.. watever lah. yang penting sy kenal diri sy.. haha.. tapi kan xda la.. depend pada situasi jugak.. kadang kadang aku memang pemalu laa...*blushing* huhu.. nak buat apa apa pon berteman okey! tp takda la sampai nak p toilet pon berteman. haha.. tu penakot namanya..bagi dengan orang yang aku baru kenal memang aku cam malu malu la nak tegur. tapi lau satu pala gn aku..mak aihhh... macam dah kenal lama. haha

dah dah... kalau gn member member aku nie tak da la tergolong dalam list gadis pemalu rasanya.. haha.. tapiiiiiiii.. bila gn mamat sorang nie kadang kadang aku rasa.. mak aihhhh.. malu ahhh.. hahah.. tp bila dah aku tak malu,huh ! aku buat dy macam kawan kawan jer.. rilex jer.. bila masa macam nak ala ala manja.. hoho.. sumpah aku rasa malu gila doe ! rasa macam baru kenal even dalam hp. nak tau sapa mamat tuh? ala ala mamat jambu la jugak. haha...neh dia..




 neh la dia buah hati aku satu satu nya buat masa nie.. buat maca nie je la oke.. kot kot la jodoh gn dy tak lama then dapat buah hati lain.. haha.. kunk lau aku kata buah hati sampai akhir hayat,korang kata aku nie penipu lak kan. xpe la..jodoh ditangan tuhan aku redha jer..hensem tak en pakwe sy? jangan kata dy hensem pleazz ! nanti bangga tak ingat dunia ! nyampah ! haha..


dah dah macam dah lari tajuk jer kan? oke berbalik pada tajuk utama pada hari ini..sebenarnya aku kawan dengan dia dah lama.. tipu lah kalau tak sayang bagai nak rak kan?kalau tak takkan lah boleh bertahan sampai sekarang kan?yang menjadi masalah pada aku sekarang, aku cukup malu nak sebut pasal sayang sayang bila dengan dia..bila gayut dengan dia.. dalam msg tuh aku rasa biasa la sebab dia tak nampak aku and tak dengar suara aku.haha.malam malam bila dy ala ala merajuk gedik kan. aku tak tau nak pujuk macam mana.aku just call tp bukan pujuk mana pon.haha..last last dy kata "nie call sbb nak pujuk abg la?" dapat bayang tak macam mana keadaan aku time tuh? ishhh aku rasa macam nak letak hp jauh jauh sebab rasa macam malu gile ahh.. aku pon tak tau napa.padahal dia bukan nampak aku pon kan?


kalau time jumpa pon..dah la aku buat dia merajuk kan.bukannya aku nak pujuk baik baik but siap p tampaq lg hahah...kesian uhh *bukan tampaq sepenuh hati ok.ala ala tampaq2 sayang haha... macam gedik gile je bunyinya kan? tapi okey la sebab dia nie jenis penyabar sikit orangnya..*sebenarnya penyabar banyak tp malas nak piji lebih lebih nt bangga pulak ! haha .aku bukan saja malu gn dy, but gn family dia pon sama.. lagi pon aku memang tak rapat gn family dia.huhu..bukan macam dia..dah selalu sangat mai umah aku. haha..


 awak,sy tak tawu lah nape sy rasa malu sangat gn awak and family awak. mungkin sebab awak special sangat kot pada sy..haha..ok,ok awak sy nak awak tawu yang sy sayang sangat kat awak okey !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...