Sunday, August 21, 2011

tak tahan.

diam.makin aku diam makin menjadi jadi nak sakitkan hati aku.aku bukan anak kecil yang senang untuk diperbodohkan. bukan ! aku dah cukup dewasa dan dah cukup masak dengan manusia seperti kamu,kamu,kamu. makin aku lari,makin kau datang dekat untuk sakiti hati aku. aku mohon, jangan campur urusan aku dengan mereka. sape kau? ape kaitan kau dengan hidup aku?

mak,ikutkan hati nak je adik ngadu semuanya dekat mak.tapi adik masih belum kuat untuk semua tu.hanya air mata yg selalu menemani kesedihan ini. ikutkan hati,nak jer adik lari jauh jauh.yea. biar adik tak hadap lagi situasi yg menyakitkan itu.

hidup,kadang kita diatas.menikmati kemewahan , menikmati kebahagiaan yang sempurna. kini aku dibawah mengharungi likuliku hidup dengan penuh kesedihan.ibarat hidup terpinggir didasar laut yg hanya aku dan dunia aku sahaja.

p/s:aku rindu saat dulu. rindu !;(



1 comment:

AnakPakZohar said...

sabar k.. jangan mengeluh... ingat Allah... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...