Tuesday, June 7, 2011

demam panas


hurmmm,ntah la hidup buat tu salah,buat nie pon salah kan?memang aku akui aku dah mula berubah !bila aku sakit hati aku diam,aku xpedulikan orang lain.dan blog tempat aku mengadu.tp dekat blog pon buat org marah aku lagi ada la, so da conclusion lepas nie private kan je la entry aku kan?bila kat umah plak aku dah tak banyak cakap.bila kena marah or wat,aku just diam and buat hal sendiri.=(

banyak sangat benda jadi semalam.dekat umah da kna marah atas sebab sebab tertentu.bia aku je yg tahu.mak marah sangat dengan adik macam adik buat salah besar kan?mak langgung tak cakap dengan adik seolah2 adik tak wujud depan mak. sampaikan ke pagi semalam mak terus g kenduri tanpa kejut adik.selalunya bila adik dah nak balik penang mak mesti kejut adik,suh makan la kan?terasa diri nie macam anak derhaka !xpe la adik mintak maaf.mintak maaf sangat2. andai mak diberi peluang untuk baca entry nie,adik nak mak tawu adik sayang mak !tersiksa rasa diri nie bila jadi macam nie..=(

nasib adik masih ada kakak2 yang memahami.kalau xde diaorang mesti adik dah hilang akal.mesti adik dah lari dari rumah?adik dah xde mood nak balik kg. adik xbole nak hadapi semua nie !maafkan adik !=(

and to dia. im sorry ! its okey kalau nak marah or dah xnak layan aku. ye la aku SALAH ! maaf dah buat kau terasa. xpe la. once again im sorry ~
tetiba petang semalam masa teman dyorang makan tengah hari kepala dah mula rasa pening macam nak pitam,tekak plak sakit !memang tak lalu la nak makan.then balik bilik tido sebab kelas kol 4-6 jer. masa kat kelas pon aku diam jer.dah macam orang tak bermaya.habis kelas dyorang ajak g beli makan sebab dyorang tawu aku xmakan ape lg !tp tekak aku memang tak terasa nak makan pon !balik bilik terus berselimut and tertido!=(

then masa maghrib member dah kejut suh mandi and solat dulu.kepala aku memang sakit sangat2 !seyes tak tipu di tambah dengan badan dah lemah longlai tak makan apa.dyorang ajak beli makan aku xnak,adik belikan nasi,aku tak makan ! habis mandi and solat aku terus baring ! dyorang yg tolong sidaikan kain tuala,sidaikan telekung.terasa diri tak terurus and menyusahkan orang lain tp apakan daya badan aku lemah sangat.aku cakap pon dyorang tak dengar and xfaham.huhu ~ 

tengs adik and nisa. kalau xde korang ntah ape akan jadik kat aku xtawu lah.hari nie pon masih rasa tak chat but dah bole bangun !Alhamdulillah lah kan? tapi masih tak lalu nak makan.aku tak kesah cuma takut pengsan dalam kelas la.dah la kelas sampai malam?malam tadi pon tido asyik terjaga.hurmmm..kalau dulu masa demam mesti mak yg akan jaga adik.picitkan kepala.bagi adik mandi air yasin . mak selalu cakap jangan simpan rambut panjang,nanti kepala tu sakit lagi. tp degil nak jugak simpan rambut panjang,sekarang terima lah padahnya !! kalau dulu masa demam akan ada org yg slalu teman.slalu bising kalau xmakan ubat.lepas tu selalu call,slalu msg.tp sekarang... hurmmm ~


ntah dah tak tawu nak cakap ape.terasa diri dah xde guna.terasa macam nak duduk sini diam2 then xpayah contact sesape.bia aku jer yang tawu ape yang jadi.kan?hurmmm,ntah la.. STRESS ~ camne nak hilangkan stress? coke? nanti gastrik lagi sebab aku xmakan ! ntah la. sabar yea lynda!i need to be stronger than yesterday !=(
tapak kaki lynda : aku rindu setenganh mati kepada mu.sungguh ku ingin kau tahu,aku rindu setengah mati ~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...