Sunday, May 29, 2011

tengah tacing tp ada berita gembira


sikalang wa manyak tacing sebab wa manyak rindu sama wa punya hunny bunny big big LOVE !*haha pe aku merepek nie? wa msg pon talak reply ! hadooo busy nau ke yong? ahhh !wa dah rindu setengah mati nie !lu xkesian sama wa pon kan? sobsob ~

kiteorang nie harap je dok dekat tapi dah 2 minggu gak la tak jumpa ! seyes xmuhung habaq hg ! haha ye lah di sebabkan masalah2 tertentu,so terhalang nak jumpa. redha je la. penyabar kan aku?ceyttt ! dusta belaka !dah bapa kali moody sebab xbole jumpa.sape tak sedeyh?tipu la lau xrindu and tak sedeyh kan?time dekat xley jumpa,dah jauh baru terhegeh2 nak jumpa.jelez baca entry si lipas !dy sanggup bersusah payah nak jumpa siyana ! untung yana kan?HAHA~

ahhh dalam bosan2 aku saje je bukak blog kejap !hurmmm xde pape pon. then check shoutmix box ! wowww wowww ! aku menang contest lah !contest ape? alaa contest BFF !hoi hoi dah expiry date pon ! aku dah menang !haha..tak caye? neh buktinya !  even just saguhati tp cam syiok gak ! haha ~:P


nie bukti cik diana datang blog aku and gtau yg aku memang contest dia.HEHE thanxs tau!:))


pagi tadi dah settle daftar as student part 4 kat UiTM penang !yeahhh jap jer dah part4 kan !even dah macammacam jadik pagi tadi tp alhamdulillah settle jugak !thanxs kengkawan and big brother !=))

kenape nanpak gemuk nie?haha

tapak kaki lynda: minggu depan sy balik kita tengok wayang nak tak?jom pleazzz !:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...