Monday, May 23, 2011

rindu setengah mati



for sure korang pon rasa benda yg same bila berjauhan dengan insan tersayang ! right? bila couple dok dekatdekat bosan !bila jauh RINDU !kan? adat lah tu sayang. much better bila dok jauh. bila bertambah rindu mesti bertambah sayang kan? haha. aku pilih lagu tu sebab macam kena dengan perasaan aku skunk ! cuma yg overnya part *Setengah mati* ouh over plak kan ! if aku xde lah sampai setengah mati. rindu setengah nyawa cukuplah ! eh eh cam same maksud jer? haha.. RINDU sudehhhh ~=P

 macam2 cara orang tangani masalah RINDU nie.ada yang duduk bilik air pasang air cam paip bomba !ada yang dengar lagu sampai berdarah telinga.ada yang jerit bergegar satu dunia.ada yang bergayut sampai melambung bil,ada yang makan sampai buncit !ouh macam2 ~ layan perasaan uh ! aku plak buat apa ?bila aku rindu aku jadi macam nie.=)



tapak kaki lynda :  nak jumpa kau sangat!=(

1 comment:

qalisya said...

datang lah umh..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...