Monday, May 9, 2011

nape nuffnag nie?






berblogging dah lama tapi pelik lah.
nape account nuffnag macam tak function je?

seee ! dari dulu sampai skrg itu je dapat? pelik T_T


tapak kaki lynda : otai2 blog need ur help pleazzzz !:)




10 comments:

Relevan said...

Tukar je dengan Syarikat pengiklanan yang lain :)

Izzatie said...

Cube you google CARA CARA NAK EARN MONEY FROM NUFFNANG. There are so many blog yang buat tutorial on how to earn money. Takpe pelan pelan kayuh ^____^

baca dan senyum said...

cuba pakai advertlerts

titan said...

emm..blog ni berat. Kurangkan letak gambar yang tidak perlu. Kurangkan juga widget yang tidak perlu sebab memang membebankan blog anda. Susun iklan nuffnang atau mana-mana iklan dengan lebih teratur.

Masa buat entri atau artikel, buat artikel yang berbeza dari orang lain. Jangan sama aje..update pun jangan pendek-pendek..buat artikel yang memaparkan peribadi anda, ada unsur-unsur atau elemen yang orang lain takde..

dan banyak lagi..kena belajar teknik dan taktik promosi. Itu sahaja dan last, jangan mudah putus asa.

rinaDOrina said...

itu per klik... kalau dapat buffered eanrnig baru masuk. Tapi nak dpt kan BE bukan senang. Blog kena ada banyak UV. baru pengiklan nak bg BE.so kena usaha la..

bluedianthus said...

Terima kasih kerana berkunjung di blog saya. Saya bukanlah seorang yang pakar dalam Nuffnang ini. Tetapi ini adalah berdasarkan pemerhatian dan pengalaman saya sendiri. Saya sudah hampir 2 tahun bersama dengan Nuffnang. Mana-smana syarikat pengiklanan yang kita ikut sekalipun akan ada 2 punca utama iaitu trafik dan dan juga kesesuaian blog itu sendiri. Untuk pengetahuan, pihak Nuffnang tidak mempunyai kuasa penuh untuk memberikan iklan seperti Buffered Earning, pihak yang beriklan (seperti AirAsia, MAS, Digi dll) yang berkuasa untuk menentukan blog tersebut mendapat iklan BE atau tidak. Jadi kenalah jaga kandunagn blog anda selalu.. Sekadar pendapat.. Saya juga mengambil masa yang lama untuk mendapat cek pertama dari Nuffnang. Yang penting berblogging kerana suka dan bukannya kerana duit. Duit akan datang sendiri.. Semoga berjaya selalu.:)

fyna ahmad said...

mmmm....cube bg ticket kt nuff tue...
:)
gud luck...

Unknown said...

yunk...kalau kempen mmg sikit tu je..tak akan naik..lainlah BE..BE akan bagi duit banyak..yunk...try tanya soalan kat nuff..t dia akan bagi jawapan dan BE sekali..

Love hurt aeNnn said...

lynda , ain tak berapa nak tahu sangat pasal nuffnang nie.. tapi yang ain tahu kan , just jaga traffic blog kita.. tue je lahh. hehe. :)

Unknown said...

yunk...kat subjek tu tulis apakah itu BE atau pon tulis je mcmnaer nak dptkan BE..lebih kurang gitu lah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...