Monday, April 4, 2011

syoknya langkawi

assalamualaikum ! ohh yeahhh, hello blogger? sume sihat? erm,aku sangat penat saat nie !baru balik dari langkawi. trip kelas la ! adeihhh niat hati mau tidur saja !tapi apakan daya assignment banyak !  so cilok cilok masa sikit nak updated blog usang nie . entry nie aku malas nak membebel banyak !just nak upload pic jer..
boleh ann?hehe ~~
jom tengok pic untuk hari pertama holiday !

excited nak rakam video.haha

masa dalam feri nak ke pulau langkawi..

 sume excited giler.haha

 cukup suka orang snap pic eyh??

 aku bersama kakak tersayang !

 masa singgah makan malam.

muka muka kelaparan ~~

after makan kami terus balik homestay !
sume pakat penat giler.
balik rehat 
nanti kalau aku rajin aku updated pic sal holiday hari kedua plak !
banyak tempat kami g !:)
nyte sume !
thanxs sudi singgah blog nie..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...