Friday, March 25, 2011

flashback to GIATMARA



opening lagi lagu dah jiwang ann?sajer je tue.bosan tak tawu nak buat apa,nak makan pon duwet dah xde.ouchhh bile la my abg nak bank inn nie?haishhh..tetiba rasa macam dah rindu tahap nak tunggang kuda balik kg jumpa sume geng dak Giatmara!bile sume dah berpisah bawa haluan masing-masing memang susah la kita nak jumpa kan kan kan?masing-masing busy mengalahkan PM !pastu bila ajak jumpa macam2 alasan bagi macam dok kat paris !padahal dok kat pb je pon !dalam aku duduk diam diam tak msg sesape cam rajin pulak nak updated blog nie.jom Flachback cerita dulu !



mula mula macam berat hati nak masuk giatmara nie.dengan nekad habis Spm nak terus keje !tp my family paksa jugak masuk giat !OMG !dengan angkuh xnak pegi sebab masuk giat alaun rm200 jer.baek aku kerja gaji lg banyak !tp apakan daya kene ikut jer flow yg pamily bagi,haha.masuk sini amek kos teknologi sistem komputer ! konon pandai komputer la?cheyttt !nak format laptop pon dah lupa cmne !hadoo ~~

apa yang beznya masuk sini?hoho dah masuk baru tau la bhaiii..manyak bezz oww.bezz dengan kengkawan,cikgu2,alaun..opsss ! haha..bila masuk sini aku rasa cam dah lalui hidup baru.cewahhh,ayat kemain !bez kat sini coz kengkawan banyak yg memahami,tolong menolong tak kira la antara adik dengan abang ke ,pakwe dengan makwe ker..

 cikgu azie and cikgu faezal !kenal masa kat giat sampai la naek pelamin !sekarang dah ada baby ! hope bole jadik cam cg !ouchhh..*malu*

masa masuk sini aku cam malu malu taik kucing taik anjing sume ada dgn bebudak laki !ye la xpenah kenal ann.tak tawu baik ker,jahat ke dyorang nie.ntah2 depa nie suspek utama kez curi bunga depan umah YB ke,perogal ada no siri ker,mane nak tau annn?*jgn mrh haha* tapi bila lama lama dah kawan baru aku tau ,ouhhhh..korang nie jenis yg caring jugak rupanya ! euww..:P

 dari kiri dak adi,abg tahir and dak syahmie.:P

ingat lagi aku mula rapat dengan si adi,tahir,mie disebabkan mulut aku yg lancang menipu orang !haha.opsss !okey motif utama melawak jer time tue.masa si maziah dgn nadia ngah key in nama dalam komp. dyorang pon sebok2 enterframe gak g tengok.then dyorang pelik tgk nama aku.sepantas kilat ribut taufan dyorang terus tanya aku "lynda pe maksud nama ag" aku dgn blur blur tak tawu nak jawab pe terus cakap "putri cahaya".haha..tak bole blah ann?ada hati plak nak jadik puteri !start drpd tue dyorg dok panggil aku putri je la.si dak adi tue sampai skrg dy panggil aku putri !haha

ouh yaaa..dari giat jugak aku dapat sorang BF !oppsss !dulu taknak sgt masuk giat.bila dah masuk gatai kalah ulat bulu naik daun pegi carik BF !act kawan jerk !ntah macam mana boleh sangkut dengan budak keciq kurang vitamin die?bagus sangat ker dia nie?glamour ker? uihhh !boleh tahan lah jugak sebab ramai gak dak lain yg minat dy !*panas i nyahhhh* mula mula kawan lama lama lawan?haha..idak lerrr.. sesat punya pasal boleh sangkut?poyo ahh !:P mayb budak nie caring sgt kot.pastu suka buat buat baik dgn aku.padahal ada udang dsebalik tom yam ann? konon stiap kali time rehat ajak aku g makan la.ajak lepak sesama,b'gambo sesama !euuww ~geli plak !haha

 seee..dalam kelas pon kalau boleh nak share PC ber2 !gedik ann?

 bukan nak kata la but kenyataan !baju gn jam pon kalau boleh nak sama !euwww..gedik giler.

dekat giat nie jugak aku dapat kengkawang yg kira very derr understanding lah !boleh share macam macam masalah dengan dyorang.sampai sekarang kot kami still contact !apetah lagik skrg ada FB ann..siap bole main comment2.dyorang nie memang sporting and satu kepala gn aku.bila dapat merepek memang syok la.sampai tahap bole tercabut gigi palsu si halimah jongang !haha..rindu sangat nak bergelak tawa bersama mereka !lepak kat KFC buat macam umah sendiri.ouhhhh..rindu maziah,miera,nadia and tqah~~

 nie si dak tqah and dak maziah..*muda bape bulan jerr :P*

nie plak kak miera and kak nadia. *kene panggil kak sebab korang tua dari aku..haha :P*

bez lagi masuk giat nie sebab kiteorang suke wat makan makan !setiap kali yg nak kuar dari giat nie mesti buat jamuan !eh eh bukan kene buang okey !dyorang kua sebab nak sambung study kat tempat lain.bila dah buat jamuan tue siap ada video perpisahan lg.konon konon ala ala AF la.nak flashback kenangan kenangan kat giat.pastu sume pakat tacing.kalau takung ai mata bole jual buat ai jamu cam ziana zain buat lam cita magika tue.haha

ada lagi yang bezz !bila elaun masuk kumpul duwet ramai ramai g jalan jalan !wahhh..bez aww..bukan g naek kete.but g naek bas awam !tunggu bas sama sama.cikgu pon join skali.sporting kan kan? pegi tengok wayang,jalan jalan.masa balik tue tunggu bas dalam hujan sampai ke senja orang pon cam pandang rendah.dah macam rombongan cik kiah kena reject pinangan .haha.da last trip masa g padang besar.time tue dak2 kos jahitan pon join jugak !memang bezz la ann?haha

muka happy jer dapat g jalan jalan.haha

ayat aku masuk giat tue cam jauh sangat jer ann?cam dok asrama 6 bulan tak balik plak kan?haha.tak de ahhh..act dekat jer. kentut pon mak aku bole dengar aww..setakat giatmara P.Buntar tue dekat jer !sape orang yang dok kat PB tue tak tawu kat mana memang sadis giler ahh !baek ko pegi baring kat landasan keta api tue bia kene gilis then sparuh drpd badan kau terpelanting depan giat tue.*cam triller plak?

p/s:sorry la pic xbanyak.aku tak tawu la aku dah delet ker or tersimpan kat tempat lain pic pic kita sume !haha..jangan marah nanti kena jual !:P





1 comment:

qalisya said...

terbaik lahhhhhhhhh..!!!!!!!!!!!
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...