Thursday, February 24, 2011

banner kawen abg!


salam !
hye reader sekalian .
lame aku xupdated blog an?
busy kalah PM kerr?haha
idak la heee.
aterrr quiz,test banyak beno !
pening pale den nak memikiornyerr..huhu

huh~~
malam tadik dalam bosan2 + sakit hati dengan situasi di Fb !
aku pon merajinkan diri nie nak edit banner and banting kawen untuk abg aku!
dah lama dy suh aku buat !
tp aku asyik postpone jerk !
so malam td try la buat.
tp cincai2 jerrr..huhu
saja nak test !
lau okey nanti aku buat la lain yg betul2 punya..huhu

meh la tgk hasil editing yg xseberapa neyh!huhu


 nie saja2 jerk!haha

 yg nie banting kawen dy!tp cam xcantik sangat an an an?huhu

nie pulak banner yg nak buh kat pentas makan beradap!
siap ada pantun bagai bhaiiii !haha

amacam?ok x?
bagi aku seyes xmemuaskan hati !
memang nak kena buat lain~
nie pon cubaan jerkk..huhu
so ape komen korang?

mood:sy dah xpenting lagi right?huh !berdiam itu lebih baik !~~




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...