Monday, January 3, 2011

new request

salam..
hye hye..
sementara ada gab kelas nie
aku amik kesempatan update blog kejap !
simple entry only !
ada request sikit !
apew?

my request is!
nak enBF buat 1 entry pasal hati and perasaan dy !

haha..bole x?
baek cakap bole cepat !
kalau x aku merajuk .
haha

lagi pon aku memang xpuas hati gn kau
sebab kau xpenah carik kesalahan aku !
padehal aku saje jer cari masalah.
kau xpenah tegur pon !
haishhhhh...
rasa cam marah jer .




so kat entry tuh nanti aku nak kau luah jer apa kau rasa
selama kau kawan dengan aku.
xkesah la aku terase ke x.
tp WAJIB ok !
time kau luah tuh kau jujur je.
aku xnak kau selindung apa2
ada paham enBF?

after kau baca entry ni
kau text aku mintak psword.
nt aku bagi.haha
daa..
assalamualaikum !:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...