Monday, December 20, 2010

pedih hati


salam fellow
sihat sume?da makan ke blom?
takkan diet kot?hihi
aku nak update blog lg..huhu
tp xde kena mngna dengan pic diatas..
tu saja2 jer..haha

berdasarkan title diatas mesti korang da tawu pe cite aku kali nie kan?
hoho..tawu x?
kalo tawu korang memang excellent ahh..
10 mrkh utk korang..haha..
ok,ok..stop nonsense plizz lynda !

huh !
act aku pon xtawu sampai bila aku akan terus and terus hidup macam nie..
and semestinya bukan nie yang aku nak utk hidup.
korang pon msti xnak right?
tp semua ni ketentuan tuhan.
so ku redha jer.
mungkin ni jalan hidup yang harus aku jalani!
apa aku merepek nie?huhu

korang tawu kan berdasarkan entry2 aku yg lepas..
aku cam not in good mood sgt..
espcially about en BF..huhu

malam td konon2 ada perbincangan la antra aku dan en BF..
tp aku pon xtawu apa yg kami bincang..haha..
senang cita malam td after cakap2 aku decide
okey just forget evrthng !

skrg baru aku paham kenapa kirana susah sangat nk terima galang even galang dah minta maaf.
slalu aku dok marah sangat kirana.
"alaaa,kirana ni pon satu.terima je la.dah sama2 sayang nak apa lg"
skrg aku realise bila sumone yg kita syg sgt2 dah lukai hti kita
memang susah nak lupa.
tambah plak bila kita sedeyh and perlukan dy
but orang lain yg ada disisi kita.
even kita dah baik dgn dy tp hati kita msh sakit right?
eh2.tp kan korang en BF aku bukan cam galang tido gn pompuan lain..huhu
klu camtu aku dgn sebulat suara and yakin xkan nak berbaik balik.huhu
but wait !
korang tawu ker cita apa nie?
alaaa...cerita cinta kirana la !
ptg nie last !kol 6.30-7.30.astro ria
tengok tau !
wahhh..siap promote lg..haha

okey mungkin aku ada salah jugak..
mcm mlm td dy tanya aku..
syg dy x?
of cos aku jawab syg kan..
then dy kata
kalau sayang jaga la dy !
seyesly terus sentap.
ai mata pon sangat suka sebok nak enterframe !haishhh !
ok,aku memang xpandai jaga kau kan !
xjaga hati kau.
xpenah paham kau !
pentingkan diri sendiri..
euwwww !teruknya lynda kan!?
hate you damn much lynda !

kenapa aku jadi macam tu?
sebab aku takut kehilangan kau !
aku xnak jauh2 dengan kau !
aku sayang sangat dengan kau !
kau tawu hampir setiap malam aku tengok gambar kau !
aku tengok 1st video yg kau buat untk aku.
aku bc balik msg2 kau yg dulu2..
kdg2 aku terpikir.
adakah perasaan kau masih sama macam dulu?
gila kan aku?
macam dah puja kau !
haishhhhh ! 
lynda ! lynda !

after last msg aku send kat kau malam td.
aku decide dah la.
aku malas nak moody2 dengan kau lg !
bia la aku sakit hati sorang2.
aku pon rindu nak bersama kau mcm dulu !
tp aku xtawu la kau macam mana kan..

aku tawu da xda masa kita nak jalan sama2..
diz weekend if my sis tetap beli tiket for me 
nak xnak aku tetap kena turun kajang !
and next weekend aku dah daftar..
no more weekend for us kan???? !!
watever lah!

kau tawu..
aku baru je nak lupakan semua tuh.
tp sekarang hati aku sakit balik !
kenapa?
after aku tengok kat fb gmbr kau & *****
aku rasa hati aku pedih sangat !
mesti kau akan kata 
"bodoh la pompuan nie..tu pon nak jelez"
kau boleh kata apa sj yang kau nak !
tp hati aku kau xkan pernah tawu.
kenapa ?
sebab kau xpenah merasa semua yg aku rasa kan !
kenapa?
sebab aku xpernah bz untuk kau
sebab aku xpernah layan laki lain !
sebab aku xpnah snap pic dgn laki lain macam tuh !

dah la..
aku rasa penat sangat macam nie..
better u leave me alone ok !

assalamualaikum

p/s:maaf kalau ayat aku kasar tp hati aku dah cukup pedih saat nie.aku xtawu nak story kat sape..mmber2 aku msg nak reply msg dyorang pon ai mata aku dok kua !:(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...