Sunday, December 5, 2010

jalan-jalan

salam...hello people !

simple entry only.
just nak cite yang semalam aku g jalan jalan dengan en boypren..hehe
ape yg bez?
kitaorg g dalam keadaan hujan.
naik ape?
lagenda en boypren lah..
sama sama kena hujan.
adil n suweeetttt la konon?
haha xde lah...
kiteorg bukan g berdua je la..
my sys gn en boypren dia pon join jugak ! ngeeeee..;)

ok,ok..
dalam sejuk sejuk pon kami redah jugak masuk panggung..
tengok nangkung..
seyes lawak doe..
korang da tengok?
lau belum g la tengok.
comfirm gelak.
lau korang tak gelak..
memang korang ade masalah la aku rasa !
pakcik makcik pon gelak sakan tau smalam !
ok habis bab nangkung

eh eh..
semalam kan en boypren belanja sy mc flurry !
sedap uhhh..
tp sy makan xhabis and bagi en boypren yg habiskan..;)

ada cerita sedeyh laaa...
semalam kan..
sementara nak tunggu time nak masuk panggung.
sy pegang hp en boypren.
sy terjuma msg en boypren kat LAREA kot nama dy..
xsure..but i think i know siapa dy !:(
ikutkan hati memang lah sedeyh..
tp mengenangkan dr sy nak happy jer that day,,
so sy buat diam jer..

dah la..
tak habis habis pasal dy..
gaduh macam mana pon bila dah baik
en boypren akn contact dy balik.
so da conclusion aku dah malas nak ganggu
pasangan bahagia  bagai pinang di belah 2 tuh !
memang xbole dipisahkan kot ehh?huhu
lau ya pon 2,2 masih sama sama sayang nape tak bersama jer?
ouhhh sebab sian kat aku ehhh?
xpe,xpe..
aku hanya ingin CINTA SEJATI not CINTA SIMPATI..
ok? its clear?
sekian terima kasih !

ntah la..aku pon tak nak kong2 dy..
pandai pandai la...
mungkin bosan kot gn aku?
dapat layanan kasar punya ! huhu
ok just imagine la kan
en boypren pegang hp aku
and and and
terbaca msg aku gn sumone
berunsur ala2 pujuk2 bagai..
haishhhhhhh ! malas cakap banyak..
lu pk lah sendiri.
fullstop !
assaamualaikum.

p/s:msg dya menganggu tido sy..menganggu perasaan sy ! menganggu segalanya ! damn ! =(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...