Thursday, November 11, 2010

:: im done ::

 salam..

update lagi ! haha
akhirnya aku berjaya menyiapkan video ini !



btw sorry la wehh.. ada kesilapan sikit kat video niyh! sedeyh seyh ! sumpah aku lupa nak edit balik..ada pic yg reject,so sfter delet aku lupa ak edit lak yg lain...sebab tu subtitle tu lari gn pic..sory banget ehhh ! huhu




video dah siap..blog pon dah edit baru.. masukkan gadget baru..haha..rajim pulak aku explore kan? ye la dah abe dok study..aku pulak bosan dok lam biik sorang sorang..so gunakanlah masa yg ada sebaiknya ! haha..


dah tambah tik tok..=)

sebelum
selepas


dah letak list blog yg i follow..=)


edit about me..=)

ada lagi yang lain but tak menjadik..m

maybe line mengong kot..

k.laa....daa..=)

1 comment:

lynda said...

sorry sbb vdo xley upload.
lau nak tgk,tgk je kat FB..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...