Tuesday, November 23, 2010

bosan

salam..

hye my follower !huhu
sy amat amat amat lah bosan tawuk .
tak tau dah nak buat apa.
asyik bertapa depan laptop
tak pon dok hadap hp.
*padahal baru hari nie aku tak kua hihi
on9 facebook pon macam tak da apa. huhu
warghhh nie aku dah bosan tahap cipan
tak da sapa nak msg aku.. sobsob 
                                                                                                    
                                                              
upss ! tiba tiba aku teringat member member umah !
ouhhh mira ! 
malam malam gelak sama sama.
bercerita lam bilik..
share bantal busuk. haha
tp bantal busuk tuh hak milik aku okey..
mira yg suka pinjam
n bila aku balik kg mira yg jaga. haha

eh2 ada lg yg aku rindu!
ouhhhh adik n kakak aku .haha
*mesti adik bangga bila dapat tau aku rindu dia
werkkkkk ! mula la nak perasan t.. haha
rindu nak dengar k.ngah sebut
(cakap pun xgune,tendang pun tak kene,atoiiii)
haha..sumpah sweet + lawak giler !

jap jap.. rindu apa lg ekk??
ermmm...
haaaaaaaaaa !!*dengan nada + cara org dapat idea =)
burger utara !!
but aku kan dah reject kedai tuh. huhu ~~
nak tau kenapa?
mesti nak tau kan !
bukan apa setiap kali aku g beli burger kat situ mesti dengar kak n abg tu gadoh.
bukan gaduh teruk la! cam selisih paham la..haha
ditambah plak gan kak tuh muka dy
makkk aiiii....
ketat siot seyh !
kak tu memang lawa la weyh
dah la puteh,muka clean n clear pulak tuh
tp sayangnya dy suka buat muka ketat la.huhu
penah sekali aku baru balik dari uptown
singgah la beli burger baby special !
dah la time tuh hujan
tunggu punya lama tp org laen dapat dulu..
hangin la aku
nak jer blah terus kan !
btw burger dy memang sedap.=)

ada rindu apa apa lg x ehhh?
................
*5 minit kemudian.

haaaaaa...teh ehh ABC corner..lalalla
teh mamak memang sempoi kan.
sedap lemak berkrim ! haha
sampai ane tuh pon dah tau setiap kali kami p situ
mesti beli teh ehh !=)

ermmmmmmmm...
cukup la kot tu je yang aku nak rindu..
yang lain aku rindu next time je la ehhh..haha
*sengal la lynda haha

daaa....
nyte all..







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...