Wednesday, October 27, 2010

biLa Saya BosaN !!

salam kawan kawan ! (ayat poyo bolep ! =P )


seyesly aku bosan giler thats y terbuka sedikit pintu hati nak update blog niyh walaupon study tak habis habis lagi ! haha.. rumah nie makin lama makin sunyi.. tambah tambah after habis jawab paper CTU n BEL ! nadia dgn adik dah balik semalam.. then tadik wani lak balik.. esok k.ngah plak nak balik.. so? tinggallah aku and mira jerk kat umah !  xda sapa nak layan saya.. hurmmmmmmmmmm...=(


ikutkan hati memanglah nak balik sebab ada cuti 5 hari but mengenangkan MKT ada 12 chatper nak cover ! huh ! lupakanlah niat dihati.. huhu.. dok umah aku tak study,dok sini bangun tido nak gak aku buka note..


sedeyhlah aku msg abg aku suh masukkan duwet ! tapi tak reply pon !=(
busy sangat ker sampai satu msg pon tak ley reply?hurmmm.. tawuk duwet lam purse ada rm15 je lg !dok sini memang ikat perut betul betul lah! makan sehari sekali je !makkk pleazz read my entry ! kasihanilah anakmu ini haha *bajet mak cam taw je blog bagai kan !hehe.. nonsense babeyhh !


hurmmm.. study study study ! bila aku tensyen study ni lah yg jadik !

pintu bilik saya



hari nie sy asik ulang satu lagu ni jerk ! suka.. sedap dengar tawuk. but lau korang tak suka tak pe lah..janji aku suka..http://www.youtube.com/watch?v=injm8RloC1Y..
p/s=open new tab ehhh..=)




k.ar.. donno wat to write !
anyway,sabtu niyh aku de paper marketing! doakan sy boleh jawab yea! love you !salam..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...