Monday, September 27, 2010

kegawatan

hidup aku sekarang mungkin dah tak seperti dulu ! tak ada lagi hidup berfoya foya. ouhhh.. no more KFC !=( percaya x kat dalam akaun bank islam aku sekarang tinggal RM70 sahaja. agak agak cukup tak nak support aku sampai abis final exam? tipu besar lah kalau aku cakap cukup jer.. heyyy.. untuk pengetahuan semua sewa umah pon dah rm70 tau. tu tak kira lagi dengan duit makan sy ! huhu.. sedeyh2 ! lainlah macam sem lepas. macam senang banyak la duwet PT masuk 2500 time nak dekat hujung2 sem.. awal2 sem dah dapat 1500. memang banyak gile lah duwet aku. cuti sem pon tak payah kerja sebab duit banyak lah katakan! but diz sem memang sengkek lah! why? PT untuk sem ni dapat 2000 je. lagi 500 dah potong duit PT awal sem yg dapat 1500 ri tu ! ditolak plak dengan duit yuran dan duit baju kitchen ! anggaran dalam around 800 lebih la ! mean duit PT sy tinggal 1200 somthing lah kan ! agak2 cukup tak nak sara hidup?sewa umah, bil broadband,makan. kalau betul2 jimat memanglah cukup ! but you know me! gila shopping ! beli barang macam duit tu banyak sangat sangat. dan sekarang inilah padahnya. haha... memang start from now aku kena saving gile la. huhu. nak mintak kat kak aku, dy nak sara duit kat umah lg, bil broadband aku lg. perghh... cian uhh.. nak mintak kat abg aku, hujung taun ni dy nak bertunang lak . hurmmmm.. apakan daya.. ! saya dah xda sponser !=(...lalalla.... redha je lah. makan je apa yg ada. i know my family never leave me alone disaat dan ketika susah ! dan saya percaya de hikmah disebalik semua ini. so just chill up gadis ! =)
sekarang dah start puasa 6 .. =) boleh jimat lah kan ? di samping itu boleh kurangkan berat badan jugak ? lalala... hihi

p/s= bila saya dilanda masalah lain tolong jangan cuma buat sy fikir masalah tentang kamu plezzz ! kamu boleh buat apa kamu suka , tapi jangan buat sampai saya x suka apa yang kamu suka okey ! terima kasih !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...